TEATRUM

Wyłączny przedstawiciel firmy
www.rosco.com








Systemy szynowe

Systemy szynowe: Solidna szyna kurtynowa TT1

Szyna kurtynowa TT1

Producent: Tuchler

TT1 - Solidna szyna kurtynowa z bezzaciskowymi wózkami z rolkami


Oszczędzają Państwo czas dzięki mniejszej ilości zawieszeń

Z pomocą karnisza szynowego TT1 można łatwo uzyskać rozpiętości wynoszące 2m i więcej. Dzięki temu wymaganych jest o połowę mniej punktów montażowych niż w przypadku porównywalnych szyn, co pozwala oszczędzić Państwa cenny czas.

Wszystko się ciągle toczy
Czy hałas i straty energii spowodowane tarciem przeszkadzają Państwu tak samo, jak nam? Jeśli tak, to rozwiązaniem jest szyna kurtynowa TT1 z rolkami i wózkami pociągowymi o chronionym wzorze użytkowym. 

Jeszcze je Państwo smarują, czy już się toczą?
Wszystkie krążki linowe i boczne rolki prowadzące wykonane są z samosmarującego się tworzywa sztucznego High-Chem. Daje to Państwu pewność, że rolki nie wymagają konserwacji i zawsze lekko się poruszają. Smarowanie to przeszłość - teraz jest bezobsługowe tworzywo sztuczne High-Chem.

 

 

Mocny wózek z dwiema rolkami prowadzącymi.

 

Obok mocnych,łożyskowanych kulkowo rolek nośnych wózek TT1 posiada dwie ustawione prostopadle rolki prowadzące. Zapewniają one lekkobieżny ruch wózka na łukach, a nawet wtedy, gdy występują siły obrotowe pochodzące z kurtyny. Dzięki nośności 15 kg na wózek bardzo łatwo poruszają się nawet najcięższe kurtyny.
(Udźwig : 95kg)

 

 

 

 

Wózek TT1 w profilu szyny

 

Prostopadłe rolki prowadzące zapewniają cichy i lekki ruch, również
w przypadku skręcenia i na łukach.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wózki pociągowe TT1

 

wyposażone są podobnie jak wózki transportowe TT1 w dwie rolki prowadzące.
Dodatkowe cztery rolki podtrzymujące łożyskowane kulkowo zapewniają lekki bieg również wówczas, gdy przy zastosowaniu uchwytów przechwytujących występują siły wywracające.

 

 

 

 

 

Radość z wzorów i kolorów

 

Ponadczasowo elegancki kształt karnisza szynowego TT1 pasuje do każdej architektury. Aluminium eloksalowane na srebrno i aluminium eloksalowane na czarno to kolory standardowe dostępne z magazynu.
Kolory z palety RAL dostępne są za niewielką dodatkową opłatą.

 

 

 

Jeszcze je Państwo smarują, czy już się toczą?

 

Wszystkie krążki linowe i boczne rolki prowadzące
wykonane są z samosmarującego się tworzywa sztucznego High-Chem. Daje to Państwu pewność, że rolki nie wymagają konserwacji i zawsze lekko się poruszają. Smarowanie to przeszłość - teraz jest bezobsługowe tworzywo sztuczne High-Chem.

 

 

 

 

Mają Państwo wybór - lina napędowa widoczna lub niewidoczna.

 

Proszę zdecydować, czy chcą Państwo zastosować karnisz szynowy TT1 z wewnętrzną i dzięki temu niewidoczną liną napędową, czy z liną zewnętrzną.
Jeden profil - dwie możliwości 



1) W przypadku przebiegu szyny po prostej i długości szyny powyżej 30 m lub przebiegu szyny powyżej 15 m z łukami i ciężkimi kurtynami konieczne ze względów technicznych może być zastosowanie liny napędowej położonej na zewnątrz. Proszę zapytać naszych techników.


2) Inne możliwe konstrukcje Karnisz szynowy TT1 z wewnętrzną liną napędową i zakładką realizowaną przez wózek pociągowy z wysięgnikiem. Karnisz szynowy TT1 z zewnętrzną liną napędową i zakładką realizowaną przez wózek pociągowy z wysięgnikiem.

 

 

Solidne i bezobsługowe

 

Rolki odprowadzające linę i rolki zwrotne wykonane są z samo-smarującego się tworzywa sztucznego High- Chem niewymagającego konserwacji i zamocowane w solidnej metalowej obudowie.

 

  • Krążek nawrotny dla wewnętrznej liny napędowej
 
  • Krążek nawrotny dla zewnętrznej liny napędowej

 

  • Krążek odprowadzający linę dla wewnętrznej liny napędowej

 

  • Krążek odprowadzający linę dla zewnętrznej liny napędowej
 

 

Zakładka realizowana przez zmianę kierunku pośrodku kurtyny dla wewnętrznej liny napędowej

 

Dla szczególnych wymagań dotyczących obciążalności mechanicznej w przypadku
wewnętrznej liny napędowej i dużej zakładki części kurtyny opracowano mechanizm zmiany kierunku pośrodku kurtyny.

 

Mechanizm zmiany kierunku pośrodku kurtyny umożliwia realizację dużej zakładki części kurtyny bez użycia wysięgników i pozwala
uniknąć wywoływanego przez nie efektu dźwigni. Uzyskuje się dodatkowo zwiększone
bezpieczeństwo eksploatacji, zwłaszcza w szkołach i innych budynkach publicznych,
gdzie prawdopodobne jest mechaniczne oddziaływanie na kurtynę przez przechodniów.

 

 

Po prostu sprytnie !

 

Wszystkie elementy dobudowane, jak rolki prowadzące linę i zawiesia mogą być w każdej
chwili osadzone od góry w rowku montażowym i zamocowane.