Mocny wózek z dwiema rolkami prowadzącymi.
|
Obok mocnych,łożyskowanych kulkowo rolek nośnych wózek TT1 posiada dwie ustawione prostopadle rolki prowadzące. Zapewniają one lekkobieżny ruch wózka na łukach, a nawet wtedy, gdy występują siły obrotowe pochodzące z kurtyny. Dzięki nośności 15 kg na wózek bardzo łatwo poruszają się nawet najcięższe kurtyny.
(Udźwig : 95kg)
|
|
Wózek TT1 w profilu szyny
|
Prostopadłe rolki prowadzące zapewniają cichy i lekki ruch, również
w przypadku skręcenia i na łukach.
|
|
Wózki pociągowe TT1
|
wyposażone są podobnie jak wózki transportowe TT1 w dwie rolki prowadzące.
Dodatkowe cztery rolki podtrzymujące łożyskowane kulkowo zapewniają lekki bieg również wówczas, gdy przy zastosowaniu uchwytów przechwytujących występują siły wywracające.
|
|
Radość z wzorów i kolorów
|
Ponadczasowo elegancki kształt karnisza szynowego TT1 pasuje do każdej architektury. Aluminium eloksalowane na srebrno i aluminium eloksalowane na czarno to kolory standardowe dostępne z magazynu.
Kolory z palety RAL dostępne są za niewielką dodatkową opłatą.
|
|
Jeszcze je Państwo smarują, czy już się toczą?
|
Wszystkie krążki linowe i boczne rolki prowadzące
wykonane są z samosmarującego się tworzywa sztucznego High-Chem. Daje to Państwu pewność, że rolki nie wymagają konserwacji i zawsze lekko się poruszają. Smarowanie to przeszłość - teraz jest bezobsługowe tworzywo sztuczne High-Chem.
|
|
Mają Państwo wybór - lina napędowa widoczna lub niewidoczna.
|
Proszę zdecydować, czy chcą Państwo zastosować karnisz szynowy TT1 z wewnętrzną i dzięki temu niewidoczną liną napędową, czy z liną zewnętrzną.
Jeden profil - dwie możliwości

1) W przypadku przebiegu szyny po prostej i długości szyny powyżej 30 m lub przebiegu szyny powyżej 15 m z łukami i ciężkimi kurtynami konieczne ze względów technicznych może być zastosowanie liny napędowej położonej na zewnątrz. Proszę zapytać naszych techników.
2) Inne możliwe konstrukcje Karnisz szynowy TT1 z wewnętrzną liną napędową i zakładką realizowaną przez wózek pociągowy z wysięgnikiem. Karnisz szynowy TT1 z zewnętrzną liną napędową i zakładką realizowaną przez wózek pociągowy z wysięgnikiem.
|
|
Solidne i bezobsługowe
|
Rolki odprowadzające linę i rolki zwrotne wykonane są z samo-smarującego się tworzywa sztucznego High- Chem niewymagającego konserwacji i zamocowane w solidnej metalowej obudowie.
|
- Krążek nawrotny dla wewnętrznej liny napędowej

|
- Krążek nawrotny dla zewnętrznej liny napędowej

|
- Krążek odprowadzający linę dla wewnętrznej liny napędowej

|
- Krążek odprowadzający linę dla zewnętrznej liny napędowej

|
|
Zakładka realizowana przez zmianę kierunku pośrodku kurtyny dla wewnętrznej liny napędowej
|
Dla szczególnych wymagań dotyczących obciążalności mechanicznej w przypadku
wewnętrznej liny napędowej i dużej zakładki części kurtyny opracowano mechanizm zmiany kierunku pośrodku kurtyny.
Mechanizm zmiany kierunku pośrodku kurtyny umożliwia realizację dużej zakładki części kurtyny bez użycia wysięgników i pozwala
uniknąć wywoływanego przez nie efektu dźwigni. Uzyskuje się dodatkowo zwiększone
bezpieczeństwo eksploatacji, zwłaszcza w szkołach i innych budynkach publicznych,
gdzie prawdopodobne jest mechaniczne oddziaływanie na kurtynę przez przechodniów.
|
|
Po prostu sprytnie !
|
Wszystkie elementy dobudowane, jak rolki prowadzące linę i zawiesia mogą być w każdej
chwili osadzone od góry w rowku montażowym i zamocowane.

|