TEATRUM

Wyłączny przedstawiciel firmy
www.rosco.com








Crystal Gel Rosco

Eric Hart, Asystent Rekwizytora w Teatrze Publicznym w Nowym Yorku, opisuje w jaki sposób rozwiązać pewien problem

Crystal Gel

Przy produkcji musicalu "Bloody Bloody Andrew Jackson" niezbędnym okazało się wykorzystanie imitacji malarstwa olejnego. Projektantka sceny w teatrze, Donyale Werle, chciała, aby scenografia znajdowała się wokół całej widowni. Częścią tej scenografii była "galeria portretów", którą nazywała "martwi, biali faceci" wokół miejsc siedzących.


W sumie potrzebowaliśmy 19 portretów. Ze względu na to, że publiczność znajdowałaby się niezwykle blisko, musieliśmy zapewnić odpowiedni realizm portretów.

Wydrukowaliśmy same zdjęcia na naszym dużym ploterze i umieściliśmy je na płytach z rdzeniem z pianki. Następnie "pomalowaliśmy" je za pomocą masy Crystal Gel Rosco wykonując serie odpowiednich pociągnięć pędzlem. Po tym jak masa Crystal Gel uschła, było widać, że tekstura powierzchni wygląda jak na rzeczywistym obrazie olejnym.

Po swoim udanym okresie w Teatrze Publicznym w Nowym Yorku, musical "Bloody Bloody Andrew Jackson" został przeniesiony do Broadway.




Crystalgel roscocrystalgel



Eric Hart
pracował jako rzemieślnik rekwizytów w takich firmach jak Opera Santa Fe, Actors Theatre w Louisville, i w wielu produkcjach w Broadway i off-Broadway. Obecnie jest Asystentem Rekwizytora W Teatrze Publicznym w Nowym Yorku. Eric prowadzi własnego bloga pod adresem: www.props.eric-hart.com.




CrystalGel - produkt Rosco

crystalgel-rosco.jpg